• ترغیب فدراسیون های کشور به انجام تبلیغات کالای ایرانی در مراکز ورزشی به خصوص ورزشگاه های سراسر کشور.
  • مرکز توسعه مشارکت ها و سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش در تشکیلات جدید وزارت ورزش و جوانان، از ظرفیت های این وزارتخانه برای توسعه فرهنگ مصرف کالای ایرانی با کارگروه های کالای ایرانی وزارت خانه ها همکاری کند.
  • وزارت ورزش و جوانان با همکاری صدا و سیما، از ورزشکاران و چهره های ورزشی معروف برای تبلیغ و معرفی فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در قالب کمپین:  با افتخار ساخت ایران، استفاده کند.
  • از کلیه نهادهای زیر مجموعه خود بخواهد تا در طراحی، تولید و پشتیبانی خدمات و امکانات مراکز ورزشی سراسر کشور، از اجناس ایرانی مورد تایید نهادهای ذیربط استفاده کنند.

برای مطالعه مقاله کامل تر و منبع مطالب کلیک کنید =» کلیک